« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XIV sesji Rady Miejskiej w Ornecie.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Propozycje zmian porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu XII sesji Rady Miejskiej w Ornecie w dniu 30 kwietnia 2025 r.

5. Przyjęcie protokołu XIII sesji Rady Miejskiej w Ornecie w dniu 21 maja 2025 r.

11. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Orneta za rok 2024:

2) debata nad Raportem,

12. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym Gminy Orneta za 2024 rok:

3) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Burmistrza Ornety sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,

4) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ornecie w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2024 rok,

5) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ornecie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ornety za 2024 rok,

6) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ornecie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ornety za 2024 rok,

7) dyskusja nad sprawozdaniami,

13. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami.

14. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski oraz odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.

15. Interpelacje i zapytania radnych składane zgodnie z art. 24 ust. 3 - 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)

16. Pytania i wnioski sołtysów i mieszkańców w sprawach dotyczących gminy.

17. Informacje i komunikaty.

18. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej