« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie III sesji Rady Miejskiej w Ornecie.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Przyjęcie protokołu nr 6/2024 I sesji Rady Miejskiej w Ornecie z dnia 06.05.2024 r.

5. Przyjęcie protokołu nr 7/2024 II sesji Rady Miejskiej w Ornecie z dnia 21.05.2024 r.

14. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Orneta za rok 2023:

2) debata nad Raportem,

15. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym Gminy Orneta za 2023 rok:

1) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Orneta wg stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku,

3) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Burmistrza Ornety sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,

4) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Orneta za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2023 rok,

5) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ornety za 2023 rok,

6) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ornecie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ornety za 2023 rok,

7) dyskusja nad sprawozdaniami,

16. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami.

17. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski oraz odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.

18. Interpelacje i zapytania radnych składane zgodnie z art. 24 ust. 3 - 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.)

19. Pytania i wnioski sołtysów i mieszkańców w sprawach dotyczących gminy.

20. Informacje i komunikaty.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej